دکترنسرین اسدی
ویولت ادیب ۵۳۵۰
احسان یزدان پناه ۳۵0۰
من انتی رفتم مرکز تخصصی ژنتیک هزینه هاش سر سام اوره
دیگه انومالی توانشو نداشتم برم جای خاصی
میخام برم درمونگاه مطهری.ازاد ۳و خورده با بیمه سلامت ۲ و خورده ای البته بیمه سلامت فعلا قطعه ولی خب ازادش هم نسبت ب خصوصی کمتره
قیمتا کلا تغییر کرده فکر کنم همه جا همینه
دکتر خوب خواستی بری مریم کسرائیان متخصص پریناتولوژی
شیراز فقط ویولت ادیب
من دکتربابااحمدی رفتم شمارشوازاینترنت بگیرزنگ بزن بپرس چون الان قیمتافرق کرده
من رفتم ویولت ادیب فک کنم الان شده باشه همین قیمت که میگی
اونموقع من سه تومن دادم
من میخوام برم پیش دکتر وفایی بهم گفته ۵۹۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.