۳ پاسخ

انشالله چندم سیکلی

من پادرد دارم،کمر درد دارم،ترشح اصلا،خشک خشک،اندکی حالت تهوع انشااللله بارداریم😂

دمای بدنم بالاست

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری