منم سپتوم دارم و دکتر گفته عمل کن
منم برج ۸ عمل کردم برج ده باردار شدم
الان سرویکسم ۳۲ بود مال شما چنده؟
سلام عزیزم من سپتوم داشتم عمل کردم و بعدش باردار شدم ولی سرکلاژ نکردم الانم دخترم کنام خوابه خدارو شکر
بچه داری الان؟
عزیزم یه سوال داشتم ممنون میشم اگه اطلاعی داری راهنمایی کنی.من چندین سال باردار نمیشدم بعد ای وی اف کردم و حامله شدم و بماند ک سقط شد دوباره رفتم ای وی اف،موقع تخمک گیری دکتر گفت سپتوم هم داشتی برداشتم.مگه میشه من اونهمه دکتر و سونو برم حامله بشم هیچکدوم نگن سپتوم بوده بعد اخرین بار ک رفتم اتاق عمل بگن سپتوم داشتی ؟ و اینکه بعد از اون هم طبیعی حامله شدم.
دوست من عمل کرد الانم دخترش اومده دنیا ولی سرکلاژ نشد
نه بابااا فکر نکنم😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.