دوستان هندونه تو دوران شیردهی خوب نیس؟

۷ پاسخ

شیر رو زیاد می‌کنه اما چون سردی زیادی اش باعث دل درد بچه میشه
یا کم بخوری یا بعدش چایی نبات زنجبیل بخوری

نفخ نداره 😐😐😐😐 سردیه بعدش یکم نبات داغ بخور یا خرما
خیلی خوبه

منم میخورم ولی کم

نفخش زیاده میگن

من که میخورم

من ک میخورم خیلی زیاد 🫤

فکر کنم نفخ داره زیادش بچه رو اذیت کنه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني ۴ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی