۱۵ پاسخ

من همینو دارم ارور داده درست نمیشه

من همينو دارم راضيم

من فقط از جیوه ای استفاده میکنم

عالیه دو سال میشه دارمش عصای دستمه .بچم ک یبار بستری بود بیمارستان تا صبح چک میکردم بااین پرستار صدا میزدم میگفتم تبش رفت بالا سریع آمپول میزدن

همینی ک گذاشتی و دارم یساله راضی ام

قیمتش ؟؟؟؟

واسه من اینه
خیلی خوبه

تصویر

من دقیقا همینو دارم. راضی ام. خیلی خوبه

من ازهمین مدل دارم عالیه

من از این گرفتم ۱ماه نشده خراب شد😐

همین مدله خوبه

من از همین مدل دارم دو ساله راضی هستم

عااااااالیههههه

همین مال من
خیلی خوبه

همین دارم
عالیه

سوال های مرتبط