من همینو دارم ارور داده درست نمیشه
من همينو دارم راضيم
من فقط از جیوه ای استفاده میکنم
عالیه دو سال میشه دارمش عصای دستمه .بچم ک یبار بستری بود بیمارستان تا صبح چک میکردم بااین پرستار صدا میزدم میگفتم تبش رفت بالا سریع آمپول میزدن
همینی ک گذاشتی و دارم یساله راضی ام
قیمتش ؟؟؟؟
واسه من اینه
خیلی خوبه
من دقیقا همینو دارم. راضی ام. خیلی خوبه
من ازهمین مدل دارم عالیه
من از این گرفتم ۱ماه نشده خراب شد😐
همین مدله خوبه
من از همین مدل دارم دو ساله راضی هستم
عااااااالیههههه
همین مال من
خیلی خوبه
همین دارم
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.