من که شیرو ماست معمولی میزنم تو غذاش ولی مثلا فرنی ددست میکنم، یا سرلاک حکیم بانو گرفتم با شیریا ماست گاهی درست میکنم میدم بهش...یا لوبیاپلو مخصوص دخترم درست میکنم با ماست میدم بهش ...چون کلا دوست داره خیلی وقتام اسهاله تو اکثر غذاهاش ماست میزنم ولی همین ماست معمولی که خودمون میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.