من یکم سنا جوشوندم بهش دادم خوب شد.زیاد نده
اگر غذا میخوره ببر دکترررر چون علائم یوبوسته
خب شاید یبوست گرفته چیزای ملین بهش بده
چرا دیگه یبوست داره براش پودر بخر یا ملین بده
چرا داره شیاف بزن تا پی پی کنه دکتر دخترم میگفت میزنه روده بچه رو نابود میکنه
غذا خوب میخوره یانه؟؟
بهش کره وخامه وشیر اینا بده مخصوصا شیر با صبحانه برگه زرالوخشک یا کمپوتش موز هم کمک میکنه
پودر پیدرولاکس از داروخانه بخر اندازه نصف قاشق غذاخوری بریز تو اب بخوره
دکتر اطفال برا دختر من داد قبلا اکثرا یبوست داشت گفت هیچ ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.