منم همینطور😆😆😆.
شکم نداشتم همون یه ذره هم تخت شد😕😑
من روزی که رفتم زایمان کنم پرستاره بهم گفت خانوم مطمئنی بارداری یا نمیخاستی بری بخش دیگه اومدی اینجا؟گفتم ن بیکار بودم تو خونه گفتم بیام یه خسته نباشی بگم برم😕لعنتی شکم هیچی ندارم این همه سونو و ازمایش و نامه بستری چی میگه پس 😑
من تا ۹ ماهگیم همه فک میکردن اسکلشون کردم میگم باردارم وقتی زاییدم باورشون شد😂😂😂زن دایبم شرط بسته بود ک من دروغ میگم حقم داشتن خودم ریز میزه و لاغر شکمم کوچیک عادتم دارم لباس لش و گشاد بپوشم اصلا معلوم نبود شوهرم تا یک ماه هی به بچه نگا میکرد میگفت وای این چجوری تو دل تو جا شده بود بچم حتما خیلی تحت فشار بوده😂😂😂😂😂😂
جالبه که من شکمم بلافاصله بعد از زایمان تخت شد دخترم یک ماهش که تموم شد دوباره افتاد بیرون😐😐
وای نگو منم شکم دارم تومخمه همه جام خوبه یه چیزی مثل بغچه زده بیرون
منم نمیدونم چطوری میره دوس دارم مثل قبل بشه😮💨
وای برا من خیلی بیشتره اصن روم نمیشه عکس بدم🤕😵💫😂
منم همین امروز عکس گذاشتم از شکمم بعد ۶ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.