۵ پاسخ

سیرم از بچه

میفهمم عزیزم پسر منم هم کولیک داشت هم رفلاکس دیگه از بچه سیرن

خدا یکی بچه یکی تمااااام

منم همین فکر و‌میکردم 😂
تازه کاش فقط رفلاکس داشتن
کولیک و رفلاکس و الرژی شدید دارن

بخدا که دوسال دیگه همش یادت میره 😅

سوال های مرتبط