۱۰ پاسخ

شرمنده عزیزم عکسش تو گوشیم بوده پاک شده

خود خامه از قنادی که بگیری فرم داده و اماده هست فقط می کشی روی کیکت. و چند تا گل ریز طیبعی از گل فروشی میگیری میزاری روش. بین کیکت هم وقتی خانه کشید ی گردو خورد شده و موز بریز خوشمزش می کنه

خامه میشه درست کنی ولی چون تازه کاری سخته خوب فرم نمیگیره وایسه آماده بگیری راحت تره ولی گرونه دیگه

بعضی قنادی ها. خود خامه فرم داده دارن جدا می فروشن. من کیک که پختم می کشم روش عالی و اقتصادی

عزیزم من خودم قنادم اما خامه کشی کلا نیاز به تمرین و تکرار داره باید اونقد تمرین کنید تا دستتون بیاد و خامه صاف و یکدستی روی کار بزنید خامه رو باید بگیرید که بخواید تمرین کنید خود فرم دادن خامه هم اصول داره و قلق باید دستت بیاد

دوره خامه کشی رو بخر یاد بگیر راحته

راحته کاری نداره زود یاد می گیری

مناسبتی چیزی داری این همه کیک میخای؟

خامه قنادی منجمد بخر ازلوازم قنادی فروشا

یا اگ یاد دارید بگید چطوری درست کنمممم

سوال های مرتبط