سلام‌مامانا اش دندونی چطوری میپزن؟

۳ پاسخ

ما اش رشته درست میکنیم

همه حبوبات به غیر از لپه و لوبیا سفید به همراه بلغور گندم و جو یکم برنج خیس میکنی همه رو باهم میریزی بپزه اگه آب قلم داشتی میریزی پیاز داغ میکنی به همراه زردجوبه اضافه میکنی قبل از اینکه ادویه بزنی یکم از لعابش به بچه ات میدی بعضی ها گوشت هم میریزن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندق‌کوچولو🩷🧿 مامان فندق‌کوچولو🩷🧿 ۸ ماهگی