۳ پاسخ

ماحبوبات میپزیم هرکدوموجداجدابعدتوی حبوبات آب قلم میریزیم خوشمزه میشه گندم هم جدابپز همه که پخت خنک شدباهم قاطی کن

گوشت هم ما چرخ کرده برای تزیین استفاده میکنیم

گندم

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی