۶ پاسخ

همه رو ولشون کن و از این لحظات لذت ببر دیگه برنمیگرده این روزا که بتونی اینجوری بغلش کنی

جوجوووو🐣🥰

بهترین حس دنیاس
بیخیال از حرف بقیه اگه خودت اذیت نمیشی و میتونی بعضی وقتا به کارات برسی هیچ اشکالی نداره اگه میچسبه بهت

به نظرم همه رو ول کن، بچه ی این سنی تربیت شدنی نیست هر چی بگه باید بگیم چشم.

اتفاقا بهترین دورانه لذت ببر بزار تو بغلت آرامش بگیره

الهی عزیزمم دخترمنم خیلی بغلیه
ببخشیدچندکیلوهست گل پسرتون

سوال های مرتبط