من ک معنی نفخ. و انقباض نفهمیدم

۴ پاسخ

ببین انقباض ی چیزی تو مایه های دلپیچه اس هی میگیره ول میکنه زیر دلت تو کتفات درد شدید و نفس گیری میپیچه درد پریودی رو دوزشو ببر بالا با دلپیچه مخلوط کن میشه انقباض

نفخ گ و ز هست 😀
انقباض هم شکم سفت و شل میشه

نفخ ک همون باد تو شکم دیگ انقباضم همون ک شکمت هی سفت و شل بشه

منم‌همینم

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۱۱ ماهگی