ببین انقباض ی چیزی تو مایه های دلپیچه اس هی میگیره ول میکنه زیر دلت تو کتفات درد شدید و نفس گیری میپیچه درد پریودی رو دوزشو ببر بالا با دلپیچه مخلوط کن میشه انقباض
نفخ گ و ز هست 😀
انقباض هم شکم سفت و شل میشه
نفخ ک همون باد تو شکم دیگ انقباضم همون ک شکمت هی سفت و شل بشه
منمهمینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.