۵ پاسخ

منم نفهمیدم بخدا

منم نفهمیدم🤭😁😁

انقباض سفت شدن شکم هستش.منم تازه توبارداری سوم فهمیدم انقباض چی بوده🤣🤣🤣

خوشبحالت من که از بس درد میکشم جون برام نمونده

طبیعی هستی عزیزم یا سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی
مامان آریا و مهدی مامان آریا و مهدی ۱ ماهگی