دخترم تب کرده چرا آخه 😥

۳ پاسخ

دختر منم تب و اسهاله دکترش گفت ویروسه خیلی زیاد شده🥲🥲

ویروس جدید😮‍💨

دخترمتم دوروزه تب داره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی