۴ پاسخ

بله من
هرکاری کردم نگرفت سینمو
هیچی شیرخشکی شد...

آره دختر من
ولی خب دختر من گاهی هم سینه میگیره اما چون من شیر ندارم بهش نمیدم
گاهی فقط با سینه آروم میشه به عنوان پستونک میذارم دهنش وگرنه شیر ندارم سیر شه

خب اول بهش چی دادی

اره تمام تلاشمو تو یه ماه کردم نشد که نشد💔
شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط