۸ پاسخ

نشاسته گندم بزن روش من زدم روپای پسرم خوب شد

دقیقا دختر منم پاهاش خیلی درد میکرد خیلی اذیت شد

ماهلینم واکسن ۴ماهگی خیلی براش دردناک بود پای چپشو اصلا نمیتونست تکون بده تا تکون میداد گریه میکرد
تنها کاری ک میتونستم براش انجام بذم این بود ک یکسره کمپرس سرد بذارم و پاراکید هر ۴ساعت بدم،کمپرس باعث‌ میشد دردش کم بشه پاراکیدم ک باعث میشد بخوابه کمتر دردو متوجه بشه
حالا من شنیدم یکم پماد ویکس دور جای واکسن بمالی دردش از بین میره،فقط باید حواست باشه دورش بمالی

منم دو روز پیش زدم هنوز پاش درد میکنه پاراکید و هر 4ساعت بده درد شو کم میکنه کمپرس سرد بذار فردا گرم بذار

رو پاش کمپرس سرد بذار تاثیر داره رو دردش
و گریه‌ش کلا بخاطر تن‌درد و بیحالی واکسن هم هست قطره استامینوفن بده آرومش میکنه

خمیرشورخوبه البته باارد گندم یا اگه حساسیت ندارن میتونی دو رواکسن کمی وکس بکشی

تصویر

پاهاش قنداق کن که زیاد تکونش نده که دردش بگیره من برای ۲ ماه و ۴ ماهگی همین کار کردم سختم نشد

ی قطره پاراکیر بزن دور جای واکسن

سوال های مرتبط