دخترا کی میشه این ۳ماه تموم بشه😪

تصویر
۲۷ پاسخ

الهی زودتر به پایان برسه🫩

من ۲۵هفته هستم چند روز مونده تا برم داخل ۷ماه و اینکه دوقلوهای دختر پسر تو دلمن

ترک شماهاقرمز مال من سفیدع چرا🤣

چ‌شکمت خوشگله ....من تازه داره خودشو نشون میده هرروز ذوق میکنم بخاطر شکمم😂😂😂

شکم من حدودا انقدره

داره سخت مبشه😟

مشخصه خیلی پوستتوخاروندی

من ۱قلودارم تقریبا انقدره

ای گفتییی😪😪

منم همش میگم کی این پنج ماه بگذره 😂همش میگم فک نکنم بگذره😂🥵

مامانااااا
باباااا ایشون دوقلو بارداره دو قلوووووو
دوتا از اونایی که تو شکم ماست
هرکی میرسه شکمشو مقایسه میکنه 🤦🏻‍♀️😐

حتما شکمت رو چرب کن
خیلی زود ترک خوردی

عزیزممم چشم بزاری رو هم میگذره بعد دلت تنگ میشه برای این دوران 🥲
چه شکم گردالو گوگولی داری

شکم چندمتونه

ماشاالله شکم من یک قلو هست اندازه شماست شما که دوقلو دارین😂

واسه من یکم کوچیکتر

شکم من الان انقدره دقیقا😍

من که هنوز نمیتونم باور کنم واقعا قراره تموم بشه زایمان کنم بچمو ببینم👩‍🦯

دوقلو داری؟😍

شکم من اصلا خیلی بزرگ نشده همش میترسم نکنه وزنش کم باشه🥲

دوقلوان؟

سونو رفتی بچت چند کیلو بود

چ ترکی خورده

ماشالله شکم داری یکی دو هفته از ت کمترم یک دوم ت هم نیس

عزیزم چقدر ترک خوردی ، با مشورت پزشکت از روغن زیتون استفاده کن

منم همینطور 3ماه دیگه دارم مثل شکم منه چند هفته هستی

خیلی دیر ب سختی
فک میکردم من شکمم رعد برق داره فقط

ماشالله چش نخوری شکم من الان همینقدرع 🥲

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری