اگه تحرک نداشته باشیم طبیعی نمیشه زایمان کرد؟

۱۱ پاسخ

نمیشه گفت.
من خودم تحرک نداشتم اصلااا، طبیعی زایمان کردم، زایمانمم راحت بود

شدنش میشه اما سخت و طولانی ترو دردناک ترممکنه باشه

به زور می زائوننت

منم کل بارداریم استراحتم بخاطر کمر دردم. سوال منم هست. امیدوارم خدا کمکمون کنه راحت راحت زایمان کنیم🥲

خیلی سخت و طولانی

میشه اصلا هم سخت نیست من زنعموم کلا استراحت بود فقط دو هفته آخر پیاده روی می‌رفت خیلی خوب زایمان کرد اتفاقا همه چی بستگی به لگن داره

بستگی به لگنت داره من به خاطر دیابت بارداری زودتر زایمان کردم بدون درد رفتم 5 ساعته زایمان کردم

میشه ولی سخت تره

میشه ولی خیلی دردناک میشه یکی از آشناهامون اصلا کاری نمی‌کرد فقط میگفت شبا می‌ره پیاده روی ولی کارخونه این جور چیزا انجام نمی‌داد دیگه موقع دردهای زایمان خیلی درد کشیده بود ولی نتونست طبیعی بیاره دیگه آخر سر سزارین شد

چرامیشه،من انچنان تحرک خیلی زیادی نداشتم

بستگی ب لگنت داره

سوال های مرتبط