۶ پاسخ

منم تا ۱۲ هفتم پر شه درد پریودی داشتم الانا خیلی خیلی کم شده

چرا پیام میزارم میزنه با موفقیت ارسال شد اما ارسال نمیشه

طبیعیه نی نی داره جا باز می‌کنه منم داشتم

منم تو هفته های شما زیاد از این دردا داشتم

منم همینطورم

شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری