دختر منم همینطور بود دوماهگی به بعد سبک تر شد
من بهش تروویتال haمیدم با قطره کولیف و بی بی کر بکماه دادم
همه بچه ها تا قبل از چله نفخ زیاد دارن..بعدش کم کم بهتر میشه..دکتر ب من بایو لاکت داد گفت واسه نفخش خوبه شبا ۵ میلی بده
دختر من خیلی خیلی نفخ داره، چند بار دکتر بردم، تجربه خودم این بود در مجموع: اول پدی لاکت داد با میلکازیم ، پدی لاکت باعثیبوست شد ، دکتر بعدی بیبی کر داد خب بیبی کر یبوستشوبرطرف کرد اما نفخش زیاد اثر نداشت، میلکازیم برای بچه من به درد نخوردکلا هرسری بعد شیر از شدت نفخ به خودش میپیچه ناله میکنه، سر آخر که دکتر بردم گریپ میکسچر داد خب اون برای یه مدت آرومشمیکنه، در نهایت چاره ارو تواینفاکول دیدم، براش اینفاکول شروع کردم خیلی بهتر شده، شبها بهش چند قطره اینفاکول میدم روزا با گریپ میکسچر و بی بی کر کنترل میکنم در مجموع همه اینا باز کامل خوب نشده و باید صبر کنیمزمانش بگذره!
دستی باید نفخشو بگیری بزن گوگل حرکاتشو میاره برات
شیرخشک اگه ببلاک میدی مدل کامفورت بخر بده
ضدنفخ بخر بده مثل گرایپ واتر،کامی کالم و...
پروبیوتیک هم خوبه برای تقویت دستگاه گوارشش و بهترکردن عملکرد روده مثل پدی لاکت،بیبی کر
شربت بگیر پدیا بست کولیک ضد نفخ
ماساژ بده دوچرخه مدلی پاهاشو دور نافشو بمال کامل اروغ بگیر حتی اگه نیم ساعت بکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.