پسر منم هیچ،تازه ب پهلو میکنم یا ب سینه میذارم اینقد گریه میکنه انگار پدرشوکشتم
هر بچه ای یه جوره .نمیشه مقایسه کرد من پسر اولم بعد واکسن 6ماهگی تلاش میکرد که غلت بزنه اما این دوقلوهام واکسن چهار ماهگی غلت زدن .الانم یکیش تازه سینه خیز میره
پسرای من اخر ۶ ماهگی غلت زدن نه خودتو اذیت کن نه بچه رو
پسر منم هیچی تلاش یا نشونه ای ک متوجه بشم میخاد غلت بزنه نداره
دختر من هیچکاری نمیکنه چرا؟! فقط سرش از رو بالشت هی میاد اینورتر
دختر منم نمیزنه. به پهلو میشه فقط
عزیزم بهش فشار نیار بزار هروقت خودش تونست غلت بزنه بچه تا بچه فرق داره
والله بچها گناه دارن
پسر منم همینجوری بود پنج ماهو که تموم کرد غلت زد
پسر منم همینطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.