حالا ن این مارک سادشو رو سیسمونیم دارم
ولی خدایی این قروفرا چیه اخه لیوان مخصوص اخه
من شیشه شیر گرفتم لب نزد 😐 فک میکنه دندون گیره با لثه هاش بازی میکنه باهاش😂
لیوان آموزشی بیبی لند رو میدونم خوبه و مارک کوکالو
پسر من با شیشه شیر آب میخوره
من دارم راضی ام
من واسه دخترم بطری اب نی دار گرفتم برند یونیک اب توی همون میدم بهش حتی برای بیرونم میذارم توکیفش خیلی بهتره تا بزرگسالی هم خوبه
اصلا خوب نیست پسر من لب نزد سوراخش خیلی بزرگه
لیوان نی دار بگیری بهتره
من داشتم سریش سوراخش گشاد شد رفتم بی بی لند گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.