ای بابا این همه صرفه جویی کردیم به کجا رسیدیم روز بروز بدتر وبدتر داره میشه وشده بزار برینه بره بابا هی از خودم زدم به کجا رسیدم همینجام دارم درجا میزنم دیگه به بچم ظلم نکنم حداقل
من گرفتم نم میزنه
اینا جوابگونیس ،بنظرمن روش مامانامونو انجام بده،از اون مشما گره ای ها بخر که دکمه دارشم موجوده داخلشم پارچه های مخصوص میفروشن که قابل شستشو هس.اینجوری برات میصرفه عزیزم وگرنه بخای ازاین بگیری و داخلشم پوشک بگیری ، نمیصرفه و نم هم پس میده
مامی گرهی استفاده کن
منم همین کارو میکنم
وقتی که شستن داره خوب هم نیس
همون پوشک مای بی بی واقعا بهتره
من گرفتم جیش آب که میکنه نم میزنه
پی پی هم که باز شستشوش سخته در کل میزارم برا از جیش گرفتنش بهتره
اینام باز پوشک باید بگیری بزاری توش بعدش شستنم داره به نظرم فایده نداره همون مای بی بی راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.