۵ پاسخ

من گرفتم بعد باید کهنه جدا گونه بخری بزاری داخلشون...
باید هییی بشوری خسته کنندست
من دگ پوشک کردم
پد هم داره ولی یبار مصرف برا یبار استفاده باید بندازی بیرون دگ کهنه بزاری
وقت و حوصله میخاد الانم ک هوا گرمه بچه اذیت میشه

ابجی من خرید خوبه از جهت هزینه پوشک ولی از پی پی شستن خسته بود بعد چن روز دیگ استفاده نکرد

چجوری چندبار میشه استفاده کزد ینی همیشه میشه؟ اسمش چیه؟

آره خیلی خوبن من سایز 2 گرفتم دخترم 7500 وزنش فیته براش حتما سایز 3 بگیرید ک از این ب بعد بتونی استفاده کنی من حضوری گرفتم 350

عزیزم تو جستجوی تصویری ترب بزنی میاره کدوم فروشگاه ها دارن

سوال های مرتبط