۱۰ پاسخ

ن بابا من تاز۶ زدم ۱ ماه از روش گذشته بود

مگه واکسن یک سالو نیم داریم؟ منظورت 18 ماهگیه؟

نه اشکال نداره من یک ماه دیرتر بردم

من امروز زدم چون دحترم تو تایم دندون درآوردنش بود خیلی اذیت بود

نه عزیزم مشکلی نداره
انشالله به سلامتی عزیزم

از پسر من ی ماه عقب افتاده هنوز نزدم مشکلی نداره

ن عزیزم اشکال ندارع

دخترتون ۳ آبان بدنیا اومده ، منم دخترم فردا داره اما میخوام شنبه ببرم فکر نکنم مشکلی داشته باشه

من باید هشتم عید میزدم
ولی دیروز زدم واکسنشو

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط