اره تبه پاشویه و بروفن داری بدی پاراکید بالا یسال اصن جواب نیس اگرم دیدی خدای نکرده تبش بالا میره شیاف بزن
نه عزیزم تب نیست تب از ۳۸ میشه ولی بدنش داغ هست لباساش کمتر کن استامینوفن بهش بده تا نشه تب پاشویه هم میخوای انجام بدی با آب ولرم و روی ساق پاهاش و زیر بغل و زیر گردنش و روی شکمش بذار ،ب هیچ عنوان رو سرش نذار
آره پاشویه کن فقط
استامینوفن شروع کن
اره.
نیازی به شیاف نداری اگه پاراکیدز جواب نداد باید پروفن استفاده کنی
بله تب داره
اره پاشویش کن . استا داری بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.