۳ پاسخ

تب نیست اما کمی پاشویه کن

زیربغل؟یا پیشونی؟
زیربغل شروع تبه.پیشونی نه تب نیست

ن عزیزم از ۳۷.۵ ب بالا تب هست

سوال های مرتبط

مامان کایلی مامان کایلی ۱ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی