شیر خشک
مای بیبی
پستونک
ترک شیر

تصویر
۸ پاسخ

تلاش نکن عزیزم شوهرتم نمیاد مستاجری زندگی خودتم تلخ نکن بعدشم الان اجاره ها بالاست به نفعتون نیست برین

با خانواده خودت با فاميلات رفت و امد كن با بچت عشق دنيارو بكن هر روز ببرش بيرون خريد كن به قول دوستمون غذا سفارش بده بيارن باهم عشق كنيد اوناهم ميبينن تو انقدر خوشي كه اصلا برات مهم نيست اونا كنارت باشن يا نه

برای خودت زندگی کن و اهمیت نده اصلا با بچت برو بیرون و بیا براش پیتزا یا غذا سفارش بده بیارن دم خونه و قامیلات دعوت کن یا دوره زنونه بگیر با دوستات رفت و امد کن اصلا هیچ توجه ای نکن فک کن همسایه غریبه هست خیلی راحت

میدونم سخته بی تفاوتیه اونا برات . ولی دوری و دوستی شاید اونا فک‌میکنن تو راختری نری ؛ ی بار بهشون بگو اگه واقعا انقد ازارت میده اینکه بهتون نمیگن اگه باز نگفتن دیگه نگو بهشون و بدون که خب صلاح نمیدونن بگن بهت و از خدات باشه که نری

بنظرم خودتو درگیرشون نکن توام یه مدت سرد باش باهاشون مثله خودشون رفتار کن..شوهرتم‌متوجه میشه حتما ولی به روی خودش نمیاره خانوادش هستن دیگه نمیتونه همش بد بگه ازشون
بخوایین دوباره برین مستاجری و از اول دنبال خرید و ساخت خونه باشین سخت میشه براتون.همین که دخالت نمیکنن کاری باهاتون ندارن که کجا میرین چی میخری میخوری میپوشی از بقیه خیلی بهترن توام زیاد خودتو درگیر نکن و سرد باش خودتو مشغول یه کار و هنر دیگه کن که فکرت آزاد بشه

عزیزم ما ک با مادرشوهرم اینا تو ی خونه نیستیم ولی خیلیییییی کم پیش میاد دعوت کنه شاید شاید تا الان دو س بار خودش گفته بیاین ولی از طرفی اگه خودم ی درمیون اینا نرم، میرن تو قیافه. یبار ی هفته نرفتم وقتی رفتم بعد گفت منکه کسی رو ندارم همش تنهامو این حرفا. معلوم بود از من دلخور شده. مادرشم خیلی وقت نیس مرده بعد گریه کرد دلم بش خیلی سوخت. خودش دعوت نمیکنه ولی دلش میخواد خودم برم شاید خونواده همسر تو هم همینطورن. اینم بگم ک برا منم خیلی سردن واقعا سخته

توام نرو نیا اصلا

والا ما دوریم ولی نه کمک میدن اگه صد سالم نریم ی زنگ نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی