۱۵ پاسخ

بنظرم ماشین لباسشویی مارک پاکشوما خوبه

ماشسن لباسشویی فقط بوش

دوو /پاکشوما/ اسنوا ایرانین

من یکماه پیش مارک دوو گرفتم ۶۲ تومن ازش راضیم😍

دوو خوبه

مارک دوو خوب بد داره بعضیا راضین بعضیا ناراضی

من لباسشویی پاکشوما دارم راضیم

اگه میتونی دوو بخر اگر نه ایرانی ها پاکشوما رضایت بالایی داره

من دوو دارم راضیم

مامانم اینا پاکشوما خریدن خوبه

پاکشوما داریم تک تک اعضای خونمون.عالیع

من پاکشوما دارم خیلی راضیم🫠

پاکشوما و دوو خوبه

ماشین لباسشویی من سامسونگ دارم خیلی خوبه راضی هستم

ببین اللن الجی و سامسونگ تمام قطعاتش خود ایران تولید میکنه ینی جنس اصل گیرت نمیاد نمایندگی شونم چون گلدیران نی نگیر بنظرم
پاکشوما و اسنوا خوبن اطرافیان من دارن راضین چیزی ام بشه سریع از شرکتش میان

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی