اسم سلین قشنگه یا آیلا فامیلی همسرم نجفی هست

۳ پاسخ

ایلاخیلی شیکه .من میخاستم نی نی اکه دختربودبذارم ایلا.اسم دخترمم ایلامیخاستیم بذاریم.تاموقع زایمان ایلابودبعداینکه بدنیااومدباباش گفت نازلی دوسدارم منم گفتم باشه حالا که دوسداری

سلین

سلین

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان دلآنا 🍫🧸 مامان دلآنا 🍫🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وهشتم بارداری