من سلین بیشتر دوس دارم
من سلین انتخاب کردم
خیلی لطیف و خاص هست
سلین انقد زیاد شده واقعا قشنگ نیس از نظر من
سلین
مناسم دخترم سلین خیلی خاص
من سلین رو بیشتر میپسندم
اره هردو قشنگن
بنظرت آیهان قشنکه یا علیسان؟
سلین زیباست
دلانا
دلانا
خدایاااا این عکسو نگاه😩😶🌫️🫠🫠من دلم برای دختر کوچولو ضعف میره
دلانا
من عاشق اسم دلانا هستم حیف تو فامیل داریم وگرنه میذاشتم
اسم برادر زادم دل آنا هستش
عاشقشم
دلانا
دلانا
دلانا
من میخاستم اگه بچم دختر شد بزارم دلآنا
انشالله نی نی بعدی😅❤️
دلانا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.