خانم ها سلامممم

بنظرتون اسم «سلین»یا «دلآنا»
قشنگه؟

تصویر
۱۸ پاسخ

من سلین بیشتر دوس دارم

من سلین انتخاب کردم
خیلی لطیف و خاص هست

سلین انقد زیاد شده واقعا قشنگ نیس از نظر من

سلین

من‌اسم دخترم سلین خیلی خاص

من سلین رو بیشتر میپسندم

اره هردو قشنگن
بنظرت آیهان قشنکه یا علیسان؟

سلین زیباست

دلانا

دلانا

خدایاااا این عکسو نگاه😩😶‍🌫️🫠🫠من دلم برای دختر کوچولو ضعف میره

دلانا

من عاشق اسم دلانا هستم حیف تو فامیل داریم وگرنه میذاشتم

اسم برادر زادم دل آنا هستش
عاشقشم

دلانا

دلانا

دلانا
من میخاستم اگه بچم دختر شد بزارم دلآنا
انشالله نی نی بعدی😅❤️

دلانا

سوال های مرتبط

مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۴ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان آیهان و جوجو مامان آیهان و جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز ۱ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ونهم بارداری