۲ پاسخ

اونایی که دوقلو دارن دهنشون سرویسه🤦‍♀️مایدونه پدرمونودراورده.جدوآبادمونومیارن جلوچشامون🤦‍♀️خودم عاشق دوقلو بودم😬خداروشکردوقلو ندادخدابهم😵‍💫

اره واقعا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی