کیا لاپاروسکوپی کردن باردار شدن؟!

۲ پاسخ

اره ولی از طریق چند تا سوراخ تو شکمه از طریق واژن نیست

نمیدونم شاید انجام دادم اسمش نمی‌دونم همین بود یا نه ؟عمل تو رحم هستش دیگه؟

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان 🌱☄️ مامان 🌱☄️ روزهای ابتدایی تولد
مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته دوازدهم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری