۵ پاسخ

دقیقا همین امروز داشتم فکر میکنم بچه ای تو دنیا هست مثل پسر من باشه اخه مگه میشه انقدر می می بخوری بشررررررر
وای دارم روانی میشم دیگه کم اوردم
از بیخوابی و بد خوابی دیگه اعصاب برام نمونده
توروخدا اگه راهی پیدا کردی بمنم بگو
من حتی نذر هم کردم اما نمیشهه نمیشهههه
چجوری بگیرم که روحش اسیب نبینه

من دخترم ۱ فروردین از شیر گرفتم
دقیقا مثل بچه شما بود
خیلی اذیتم می‌کرد
از وقتی از شیر گرفتم خیلی خوب غذا میخوره و خوابش هم خوب شده دیگه شب ها بیدار نمیشه
اصلا زود نیست
من چند تا دکتر رفتم گفتن برای آسایش خود بچه الان از شیر بگیر
نترس
اصلا زود نیست

از شير بگير خودتو راحت كن هر چي طولاني تر بشه سخت تره و اصلا شيشه شير بهش نده عادت جديدم واسش درس نكن موفق باشي❤️

نه بابا پسر منم همین بود اولی دهنم سرویس کرد تا از شیر گرفتمش تا 2سالگی قشنگ خورد چندروز بعدش من درگیر کارام بودم اصلا وقت نمیشد بهش بدم اونم دیگه درخواست نکرد

تو خواب پستونک بزار دهنش اگر میگیره .چون خیلی سخته اینجوری.

سوال های مرتبط