لعنت به رفلاکس
نمیزاره بچم راحت بخوابه 😭

۶ پاسخ

گفتن بچه ای که رفلاکس داره باید حالت شیب دار بخوابه

از تشک آنتی رفلاکس استفاده کن من پسرم افتضاح بود الان خیلی بهترشده

بچه منم رفلاکسیه دکتر گفت طبیعیه اذیت میشه تو خواب یهو گریه می‌کنه بلند میکنم شیر میاره بالا

همبن الان رو‌شونمه و‌کریه میکنه😭😭😭

دارو دکتر نداده؟

گریپ میکسچر و امتحان کن البته خارجیشو

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۷ ماهگی