گفتن بچه ای که رفلاکس داره باید حالت شیب دار بخوابه
از تشک آنتی رفلاکس استفاده کن من پسرم افتضاح بود الان خیلی بهترشده
بچه منم رفلاکسیه دکتر گفت طبیعیه اذیت میشه تو خواب یهو گریه میکنه بلند میکنم شیر میاره بالا
همبن الان روشونمه وکریه میکنه😭😭😭
دارو دکتر نداده؟
گریپ میکسچر و امتحان کن البته خارجیشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.