لعنت به این واکسنا...رفلاکس بچم باز بدتر شد

۲ پاسخ

دقیقا
منم دوماهگیو که‌زدم رفلاکس شروع شد

چجوری بدتر شده؟؟چیکار میکنه بچه

سوال های مرتبط

مامان آریو🫀🧿 مامان آریو🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی