۷ پاسخ

دقیقا منم دخترم از بین رفته

گلم باید خیلی رعایت کنی منم پسرم رفلاکس داره هیچی نمیتونم بخورم خیلی محدودم همین دیروز نصف خیارشور خوردم باز الان جهشی بالا میاره،من اینارو نمیخورم،گوشت گاو،رب،گوجه،کلم،لبنیات،سویا،سرکه،سس ها،لیمو،عرق نعنا،نوشابه،تخم مرغ،بادام زمینی🤗

هم دردیم🥲

شیرخشک‌ای ار میدی؟

توخواب بهش شیر بده ماهی چقدر وزن گرفته

دارو چی بش میدی خودت یکم گرمی بخور سردیجات رو بذار کنار تا معده بچه گرم بشه اگ شیر خودتو میدی

شیر خودتو میدی یا شیر خشک

سوال های مرتبط