۱۳ پاسخ

پدی لاکت برا کولیک بهش داد رفلاکسش هم بهتر شده

بینیش هم میگیره یا خرخر هم میکنه انگاری خلط دارن

شیر خشک ای ار بده

وقتی شیر خودتو میدی رژیم رفلاکس میگیری یانه؟

ببلاک arبده بهش

دختر منم از همون اول مشکل داشت از وقتی دکتر برای شیرخشک ای ار نوشت ‌‌‌دارو داد دیگم شیر خودمو ندادم بچه بهترشد هنوزم رنج می کشه ولی خب بهتره

دختر منم همین‌بود دکتر دو مدل دارم نوشت از وقنی اونارو میخوره خیلییییی بهتر شده

مگه چقد بالا میاره

عزیزم منطقه شما کو کو هم هس..بیا بهش یکی دوبار کو کو بده ببینم بهتر نمیشه اخه کوکو بچه من هم رفلاکسش ۹۰ درصد خوب کرد هم کولیک من از دوماهگی با ترس شروع کزدم دادنش اما خو خیلی خوب بود براش البته الان دیگه قطعش کزدم

دو روز دو بار یااا ۳بار شیر خشک میدم بقیه همش سینه میدم

ببرش دکترر من دخترم داشت براش دارو داد و خودم هر وقت شیر خورد آروغشو گرفتم
من هم شیر خشک میدم هم شیر خودمو

هروقت شیر خشک دادم سریع سینه بهش ندادم چون رفلاکسو بدتر میکنه
شیر سنگین ندادم همش ۶۰تا شیر خشک میدم زیاده روی نمیکنم
مراعات کردم خوب شده زیر سرشو بالشت بلند گذاشتم

در روز چند بار بالا میاره؟

روزی چند سی سی شیر میخوره؟ جمعاً

سوال های مرتبط