۱۳ پاسخ

من از متخصص پرسیدم کف فقط با اب خالی باید شست
گف مگه ادم بزرگا مدام شوینده میزنن
شوینده براشون‌ خوب نیست فقط همون یکی دوبار داخل حمام

از اول با شامپو شستم ...بو میده با اب خالی

با آب خالی می‌شورم گناه داره بچه نمیشه که مدام شامپو بزنم ضرر داره مخصوصا اگه دختر باشه

با آب خالی

فقد با آب خالی وقتی تمیز شسته شه چرا باید بود بگیره بعدشم کامل خشک میکنم پوست بچه رو هر سری شوینده بزنی ph پوستش بهم میریزه گناه داره

وقتی پی پی میکنه با شامپو بچه
دکترش گفت بشور چون همیشه کرم هم میزنیم بهشون چرب میشه

شامپو میزنم

من همیشه شامپو نمیزنم چون پوستشون نازکه روزی دوبار پسر من دستشویی میکنه هرروزم که میره حموم اگه بخام ۳بار شامپو بزنم خب پوست نازک تر میشه

منم با شامپو بدن میشورم

من با شامپو بدن میشورم

صابون بچه با.شامپوبدن بچعدخیلی بویی خوبی داره من ازاین دوتااستفاده میکنم

با صابون یا شامپو بچه میشورم

تا ۶ماه اول اب خالی چون شل بود اصلا نمیچسبید.
الان با شامپو بچه

سوال های مرتبط