دکتر به من گفت دو هفته اول دوساعت یکبار ۳۰بعد هر دو هفته ۱۵تا اضافه کن الا تو دوهفته دومی ۴۵بده
بنظرم کمه بین ۶۰ تا ۹۰ هر دو تا سه ساعت یک بار
۳۰ مال هفته اول هست
از یک ماهگی ۴۵ تا هر ۱۵ روز هم میتونی نصف پیمانه اضافه کنی ۱۵ تا یعنی ۴۵ روزگی ۶۰تا هر یک ساعت و نیم
دکتر دخترم گفته اینو گفت زیاد بدی دلدرد میشه و بالا میاره
با حس کردن تو نیست عشقم زیاد بدی بالا میاره
اون اگه سیر نشه نمیخوابه و گریه میکنه
من ۱۸ روزگی دخترم ۹۰ تا میخورد ببین اگه شیر مادر بخوره نمیدونی چقدر میشه که شاید ۱۲۰ تا هم بخوره الانم با سر شیشع ای که کم میاد ده تا پونزده تا اضافه کن به اون سی تا ببین سیر میشه یا نه بالا نمیاره اما سعی کن فاصله بدی نیم ساعت بیست دقیقه که قبلی یکم هضم شه که ریفلاکس نگیره
بچه اگر سیر نشه گریه میکنه عزیزم و خواب نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.