خانوما ، کم شدن سرویکس علائم هم داره؟

۸ پاسخ

مال من اصلا نداشت چون قبلا سابقه سقط داشتم دهانه رحمم ۲ سانت باز بود سریع سرکلاژ شدم

آره عزیزم من گرفتگی و کوفتگی کشاله ران و زیر دل و واژن داشتم
که هی بیشترو کمتر میشد ولی از بین نمیرفت

من کمردرد و زیر دلم درد میکردگاها

من هیچ علایمی نداشتم

هیچ علائمی نداشتم‌ودیروز سرکلاژ شدم

منم الان سرویکسم کم شده فقط کمردرد دارم

سوال منم هست🫠

من درد و خونریزی داشتم.. ولی واسه خیلیا هم هیچ علائمی نداره

سوال های مرتبط

مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان لیانا 🩷 مامان لیانا 🩷 ۲ ماهگی
مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 هفته بیست‌وششم بارداری