مال من اصلا نداشت چون قبلا سابقه سقط داشتم دهانه رحمم ۲ سانت باز بود سریع سرکلاژ شدم
آره عزیزم من گرفتگی و کوفتگی کشاله ران و زیر دل و واژن داشتم
که هی بیشترو کمتر میشد ولی از بین نمیرفت
من کمردرد و زیر دلم درد میکردگاها
من هیچ علایمی نداشتم
هیچ علائمی نداشتمودیروز سرکلاژ شدم
منم الان سرویکسم کم شده فقط کمردرد دارم
سوال منم هست🫠
من درد و خونریزی داشتم.. ولی واسه خیلیا هم هیچ علائمی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.