سلام این سونوم بنظرتون جای نگرانی نیسش؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من ۳۱بودم سرکلاژشدم

مامانا پیش صفحه منم نگاه کنین حدس بزنین جنسیت بچم چیه
ممنون

عزیزم به دکترت بگو من ان تی ۳۸ بودم آنومالی شدم ۳۱ انقدر استرس گرفتم دکتر رفتم دکترم گفت یک هفته استراحت کن دوباره برو‌ سونو چون من اصلا استراحت نمیکردم رفتم سونو شده بود ۳۳ الانم استراحت نسبی دارم دکترم گفت اصلا نگران نباش فقط در حد آشپزی و چند تیکه ظرف شستن کار میکنم پله و پیاده روی و جاروبرقی و توالت ایرانی و رابطه هم ممنوع برام ..اصلا استرس نداشته باش توکلت به خدا باشه

باید سرکلاژ کنی عزیزم و استراحت مطلق باشی چون طول سرویکس هی میاد پایین تر

طول سرویکس کمه بنظرم زود به دکتر نشون بده من دیر فهمیدم تو ۲۲هفته الان با وجود سرکلاژ و پسری بچم ۷ماهه میخواد بیاد

زیاد استراحت کن وشیاف پروژسترون بزن

بنظرم برو پساری بزار یا سرکلاژ کن چون هفتهای بالا تر ک میری طول سرویکس میاد پایین ب مشکل میخوری

لطفا استراحت کن عزیزم تا بهتر بشه بنظرم تو مرزه

عزیزم تو این سونو بچه هم بهت نشون دادن یا فقط طول سرویکس گرفتن

31 باید یکم استراحتتو بیشتر کنی

استراحت کن کارسنگین نکن،زیر ۳۰خطریه،حالابازباپزشکت درمیون بذار

پایینه کمی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد