یدونه از اینا واسش خریدم به نظرم خیلی تمیز بافته🥹🥹🌷

تصویر
۱۷ پاسخ

چقد ساختش طول کشید؟

مبارکه گلم

اینارو میگن خیلی خوبه بچه احساس میکنه بند نافه آروم میشه باهاش

مبارکش باشه عزیزم 😍

چه نازه😍
از کجا خریدی

خیلی کار خوبی کردی میگن اینا حس بد ناف و میده ب نوزاد مبارکش باشه

مبارک باشه ترکیب رنگشم قشنگه 😍

زودی بیاد بغلش کنه و بخوابه 🤤🤤🤤🤤

خیلی اسم پسررررتون قشنگه خداحفظش کنه عزیزدلم و اینکه خوش ب اقبالت ک مال شمالی و عشقققق است لاهیجان🌹🌹😍😍😍😍😍

چ اباید اسم الیان پسرباشه من اسم دخترم الناست و این یکی بچمم دختره فک کردم الیان دختره گفتم بزارم روبچم هنوزدخترم اسم نداره🙄😭😭😭😭😭

اسمشون چیه؟

مبارکه

از کجا گرفتین امکانش هست لطف کنین

قشنگه مبارک باشه،
منم خالم براشون بافته

تصویر

مبارک عزیزم. منم برام دخترم بافت

مبارک باشه عزیزم چند گرفتی؟ کجا دارن؟

قشنگه مبارکش🥹🫀

سوال های مرتبط

مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی