اومدم سونو ی قلب دعا کنید برام قلبشو بشنوم🥲💔

۲ پاسخ

منم برا سونو کم بود غش کنم انشالله صدای قلبش وبشنوی عزیزم

انشالله با خبرای خوب برمیگردی😍❤️ استرس نداشته باش

سوال های مرتبط