برای تهوع بارداری چی بخورم خییلی تهوع دارم

۱۲ پاسخ

ب غیر قرص
سیرابی هم میتونه تهوع بارداری تا حدودی کم کنه
قطعا بخاطر بوش خودت نمیتونی درست کنی بگو یکی واست درست کنه بیاره سعی کن بخوری بهتر میشی

ادامس بجوین نعنایی

وای اول صبح یاد خودم افتادم چه روزایی بود با آبم بالا می آوردم فقط سرم بهم وصل بود

پنج ماه تمام با سرم زنده بودم بس بالا میوردم هیجی آرومم نمیکرد گندم برشته اینا چیزای شور تهوع کم میکنه

B6به من داده بود دکتر

دکترم اونوقت دمنوش زنجبیل پیشنهاد داد بهم

پنتوپرازول
دمیترون
لنزو ۱۰ یا ۲۰
یاB6 B12 دقیق یادم نیست
اینا رو من میخوردم

خیلی ام نگرانم چجوری میخوام دوتاشونو باهم بزرگ کنم🥹🥲

من ۹ماه لانسوپرازول میخوردم بازم تهوع داشتم مردمو زنده شدم هیچی نمیتونستم بخورم

امتحان کن حتما بهترمیشی

موز بهترینه

من دقیق ۳۸ هفته قرص دمیترون میخوردم اول صبح و بیزتاثیر بود

سوال های مرتبط

مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی