دلدرد و دلپیچ میگیره ول میکنه طبیعیه توی هفته من

۲ پاسخ

منم خیلی دل پیچه و نفخ دارم

اره عزیزم تازه اولشه، فقط استراحت داشته باش به دکترت بگو بهت شیاف و امپول بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری