#شیرخشک#پوشک#سرلاک#شیرمادذ#شیردهی#واکسن

تصویر
۳ پاسخ

🫤💔کاملاااا ارههه
من تو هرسایتی سعی میکنم دو سه دست خرید کنم که اون هزینه ارسال زوور نباشه واسم😵‍💫
تازه تو تاپیکم هست خاستم تاپ شلوارک بخرم تخفیف گذاشته تقریبا۸۰۰با هزینه ارسال ۹۰۰خوردی بوود
بیخیالش شدممم دلم خیلییی میخاستش چون لش بوده🤤
دیدم تیشرت سفید سه چهااارتا داره بیخیال شدم

ببین لباس بچه هایی که تو سایتا هستن هیچکدوم بیرون پیدا نمیشن و اگه هم پیدا بشن من دیدم چیزی که توی سایت زده ۷۸۰ توی مغازه ها میزنه ۱۲۰۰، اینجوری با پول پست بازم میارزه
پس اره میخرم ولی بعضی وقتا سعی میکنم سایتی پیدا کنم که دوسه تا جنس که میخوام رو داشته باشه

بعضی چیزارو اره میخرم

سوال های مرتبط