قبل جنگ هم اوضامون خوب نبود الان همه چیو میزاریم گردن جنگ
جنگ ما دولتمردایین که اختلاس کردن راست راست چرخیدن کسی کاریشون نداشت جنگ ما حزب الله و فلسطین بود براشون مشت مشت هزینه کردن جنگ ما بانک هایی بود که وام بهمون دادن با سودای چند درصدی پول نزول گرفتن به حکم حلال تو مملکت اسلامی
ایکاش یکی حرف دل مارو بفهمه ایکاش بفهمن سگ دو زدن برای خرید یه ماشین تولید ایرانی که پول یجا میگیرن یک سال با کمترین کیفیت تحویل میدن یعنی چی .....
دیشب که بیرون بودم داشتم فکر میکردم تا همین پارسال امید داشتم بتونیم مثلا لندکروز پلاکاروند سوار بشیم
نشد اپتیما نشد چیز دیگه
ولی الان حتی امید ندارمبتونیم سمندی که فروختیمرو بخریم
بعضی روزا از همد بیرون نمیبرم پسرمو
میترسم چیزی بخواد که نشه خرید حقیقتا منم دلم طاقت نداره نخرمبراش
دیگه نمیتونیم مهمونی بدیم با سفره های هفت رنگ اززنگخونمون میترسیم
دیگه فکر مسافرت نیستیم فکر خرید لباس نو نیستیممیگیمپول باشه بدیمخوراکی لباس هست..
متاسفانه وضعیت همه همینطوره .ما هم با اینکه دونفر کار میکنیم اما شرایط مشابهی داریم
وضعیت ماهم بشدددت داغونه اصلا گردش و تفریح پیشکش الان تو ضروری ترین نیازامونم موندیم خدا کمک کنه ب همه واقعا سخته
شوهر من کار دولتی نداشت دوماه قبل جنگ هم پولی در نیاورده بود ب امید اسفند ک وقتی جنگ شد تمام امیدمون رفت عید با عیدی بچم میوه خریدم گذاشتم جلو مردم الان با ۹۰۰ تومن یارانه زندگی میکنیم جدی چیشد ک ب اینجا رسیدیم
با تک تک پیامها غصه میخورم خدا به داد هممون برسه انشاءالله خدا برای هممون بسازه این حق مردم صبور و نجیب ایران نیست
حق ما از زندگی این نبود🥺
خدایا یه نور نشون بده توی این تاریکی
چقدر با پیام های همتونم دلم گرفت چقدر غم مشابه داریم
چقدر غم داریممممممممممم
آخه تا به کی ..آروم بشینیم
حسرت بکشیم ...گریه ببینیم
......🫂🫂🫂🫂🫂🫂😭😭😭😭😭😭
مام ازوسط ماه ۱تومن دیگه داشتیم که فقط یدونه پوشک بادستمال مرطوب شد😔😔😔😔😔😔
ما هم اوضاعمون همینه تازه بخاطر جنگ شوهرم بیکارم شده خدا بهمون کمک کنه فقط😭
ته حساب منو شوهرم یه تومنم نیست .امروز تصادف کرد ۵۰ تومن خرج رو دستمون گذاشت😭😭😭درسته میگن هرچی سنگ مال پای لنگه😭😭😭😭.
مام اینجوری هستیم همش دنبال یه وامیم حداقل برا یه مدت که اونم نیست نمیدونم چرا هرچقد میدویم نمی رسیم😔کلی بدهی داریم ولی بازم خداروشکر میکنیم چیکار کنیم باید ازخیلی چیزا بگذریم حتی برا بچه هامون
ماهم همینیم خواهر
شوهرم یکسال تمام دنبال وام و پس انداز قرون قرون جمع میکنه که مثلاً ماشین بخره ولی هرماه هم مجبوره دست ب پس اندازش بزنه که اونم درحد پول دوتا لاستیک ماشینه🤦🏻♀️
وای نگم برات کل بدنم بااین استرس کوفتی ازبین میرع
بسکه غصه خوردم😭😭
من شوهرم بیکار یه کارپیذاکرده تا دوماه پولشونمیدن من دارم دق میکنم جفت دستام بیحس هرشب بافکروخیال میخابم اصلا خابم نمیبره😭🥺🫤😭😭
همه همینیم ماهم دولتی ایم ولی خب با حقوق ۲۰تومن تو این گرونی با وام و قسط و پوشک ۸۰۰تومنی و شیر خشک ۳۰۰تومنی واقعا ادم کم میاره خدا خودش به روی هممون نگاه کنه به بچه هامون رحم کنه
ما ک شوهرم بیکار هم شده تو این شرایط داغونیم حفظ ظاهر میکنیم جلو مردم با سیلی صورتمون وسرخ نگه داشتیم
بله ماهم همینیم قدرت خرید خیلییییی کم شده
ماهم عزیزم. همممه چی ته کشیده ۲ و خورده بچم عیدی داش دادیم دکتر چون نداشتیم. شاید باورت نشه وی آی پی ما یک کیک و آبمیوه هست ک بگیریم در ماه 🤣🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.